tjej-dag

Okej, det var inte alls buffé igår! Haha utan när Larry sa "man får ta hur mycket man vill" menade han att man fick BESTÄLLA hur mycket man ville. Haha de hade shrimp-fest så de hade 7 olika way's of making shrimp och man fick beställa hur mycket man ville av alla! Pappa, du hade ÄLSKAT det kan jag ju säga! Det var hur gott som helst! Jag tog garlic-shrimp och någon shrimp linguini alfredo, typ shrimp med pasta och gödig sås. Blev ju redigt mätt så kunde inte beställa in mer ens. Haha, amerikanare snålar inte på portionerna. 
 
Idag så hade jag en heldag med Debbie! Det var jätte mysigt. Först åkte vi till en affär, kommer inte riktigt ihåg vad den hette, där de sålde allt i storpack till galna priser! helt galet var det och STORT. De hade jätte mycket man kunde provsmaka också. Jag gillade verkligen den affären jättemycket. Sen åkte vi hem och lämnade av det vi hade köpt. Sedan tog Debbie mig för att äta chicken-burrito! Mums, hon vet att det är min favvo haha. Var en av de bättre jag ätit för man fick "bygga" sin egen burrito. Typ som på subway. Sedan gick vi på bio. Såg en jätte mysig film som jag gillade skarpt. När filmen var slut kändes det som man varit i hypnos, så bra var den! Sen kom vi hem och nu ska vi åka till bookstore för jag behöver två böcker till mig engelska. Har haft en riktigt mysig dag med Debbie, hon är världens härligaste! Känner verkligen att jag klickar med hela min värdfamilj, så himlan skönt! Känner att jag kan prata med dom om allt och vi har samma humor och kan skämta med varandra, det är skönt. Hoppas ni har det bra där hemma, tänker på er och saknar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt Lisa! Åh så glad jag är att du har det så bra och att du skriver om det älskling.puss puss puss! Mamma

2012-09-02 @ 08:38:16
Postat av: Pappa

Shrimp-fest! Nu blev jag väldigt avis....

2012-09-02 @ 10:33:57
Postat av: myggan

vad hette filmen

Svar: the odd life of timothy
usaalicia.blogg.se

2012-09-02 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0