prom

Har inte berättat om prom än! Dagen började med en fotbollsmatch som vi vann, hehe. Sedan åkte jag hem och solade lite för ville vara lite brun och fin på prom bilderna. Sedan gjorde jag mig iordning och allt det där. Sen kom Heidis värdföräldrar och hämtade mig i deras svindyra bil, haha. Då åkte vi till en jättefin park för att ta bilder. Det är höjdpunkten för många verkar det som. Man måste liksom ha bra bilder. Folk lägger massa pengar på klänning, skor, smycken, hår, smink och naglar. De lägger alltså flera tusentals kronor bara på en kväll. Lite slöseri tycker jag då, men det kanske bara jag som är tråkig! Jag gjorde iallafall allting själv. Är verkligen inte någon som är bra på smink och sånt men får väl ändå säga att jag blev nöjd. Efter det så tog vi vår Party-Bus och åkte hem till Alex. Många åker party-bus till dansen. Det är liksom det som är "grejen" här eller vad man ska säga. En del åker inte ens till dansen utan åker bara runt på bussen... Iallafall, hemma hos Alex hade de gjort i ordning hur fint som helst i hennes backyard. Det känder verkligen som på filmerna. Det var varmt och skönt ute. Regn är inte något som man behöver ora sig för här. Sedan åkte vi vidare till dansen. Amerikanarna dansar väldigt.....unikt. Jag personligen kan inte riktigt dansa till rapp musik. Så det var lite awkward haha, men det har många stunder varit här så det är lugnt! Sedan åkte vi hem med bussen och jag var cp trött. Blivit riktig gammal tant här borta som går och lägger mig tidigt och går upp tidigt. Många tyckte att detta var den bästa kvällen i sina liv. Jag känner väl att det inte riktigt var så kul kanske, men ändå en stor upplevelse och det kändes faktiskt som att vara med i en film!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0